پک کامل دوربین کالابست

پک کامل دوربین کالابست

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

پک کامل دوربین کالابست
بازدید : 98

 کابل ترکیبی هم انتقال تصویر دوربین مدار بسته  و هم انتقال برق  را انجام می دهد. برای این مدل کابل می توان از منبع تغذیه مرکزی استفاده نمود. در پک دوربین مداربسته کالابست کارشناسان ما مدل های مختلفی را جهت نیاز مشتری طراحی و گزینش نموده اند که به پیکج اکو ، برنزی ، نقره ای ، طلایی و الماس تقسیم گردیده است . در این پکیج دوربین مداربسته تمام دوربین ها در ایران اسمبل گردیده است تمامی این پکیج ها از قیمت های مناسبی برخوردارند و قیمت پکیج دوربین مدار بسته در دوربین مارکت کاملا متناسب با نیاز مشتریان تدوین شده است. پکیج دوربین مداربسته اکو: 1 مگاپیکسل و دید در شب و تولید برد شرکت XM پکیج مدار بسته برنزی : دوربین ها 2 مگاپیکسل و تولید برد شرکت XM پیکج دوربین مدار بسته نقره ای : دوربین 2 مگا پیکسل و برد تولید شرکت FULHAN پکیج دوربین مداربسته طلایی : دوربین 2 مگا پیکسل و برد تولید شرکت SONY پکیج دوربین مداربسته الماس : دوربین 4 مگا پیکسل و برد تولید شرکت SONY تمامی این پکیج ها دارای دی وی ار 2 مگاپیکسل ساپوت و در پکیج الماس دارای دی وی ار 5 مگاپیکسل ساپورت می باشد.

قابلیت تغییر تعداد دوربین مدار بسته و نوع دستگاه DVR  در پکیج ها را دارا می باشد که کارشناسان فروش ما برای خرید پک کامل دوربین مدار بسته کالابست شما را راهنمایی می نمایند. دوربین مدار بسته تحت شبکه IP برای انتقال به دستگاه NVR  از کابل شبکه استفاده می نماید که این کابل شبکه دارای مدل های مختلفی و تولید شرکت های مختلفی می باشد. کابل شبکه وظیفه انتقال تصویر به دستگاه NVR  را بر عهده دارد. برای انتقال برق از کابل برق با منبع تغذیه مرکزی یا اداپتور های مجزا استفاده می گردد. در پکیج های دوربین مدار بسته تحت شبکه بسته به تعداد دوربین و دستگاه ان وی ار مناسب می توانید اقدام به خرید پک دوربین مدار بسته کرده و از پکیج 2 یا 4 یا 6 و 8 کانال استفاده نمایید. دوربین های این مدل پک دوربین مدار بسته تحت شبکه 2 مگا پیکسل با برد تولید شرکت سونی می باشد.در دوربین های تحت شبکه تصاویر به صورت دیجیتال و با وضوح وکیفیت بالاتر مشاهده می گردد و افت کیفیت تصویر در دوربین مداربسته تحت شبکه اتفاق نمی افتد ولی در ودوربین های انالوگ HD بسته به لنز دوربین افت کیفیت تصویر بعد از چند سال اتفاق می افتد. 



نویسنده :
تاریخ : شنبه 3 دی 1401 ساعت : 20:27
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید